onsdag 30 september 2009

Avskedsfika

Nåt som blivit en tradition (började förra året när tjejerna drog till Australien) är en avskedsfika på Vasas vid det stora bordet i mitten. Idag var det min & Matildas tur att stå i centrum för denna upplevelse. Va jättekul & mysigt och inte nog med det så fick vi presenter!
Ett jättefint halsband, en spork (kombination av kniv, gaffel & sked) + ett uno spel. Kanoners! Världens goaste kompisar har jag nog :) Kommer sakna dem!
Bilden snodd från Lindas blogg

Det är konstigt nu när man är i avskedens tider, för det känns inte som att jag ska va borta så länge som jag faktiskt ska. Det går inte in i mitt huvud att jag inte kommer träffa alla förns i mars igen! Wierd.

Imorgon är det fixa fixa som gäller. Hämta ut malaria-tabletter.. och packa klart! har redan börjat lite men inte på riktigt. Inhandlade det mesta av det sista idag, imon ska det ner i ryggan en gång för alla, nä men ska inte öppna den förns i NZ hade jag tänkt (med undantag för de 30000 gånger jag ska kontrollera att allt är med)

Sist men inte minst. Den orangea linjen visar vart jag ska spendera oktober månad. Kommer nog berika mitt liv mer än vad ett visst företag på Torsvik gjorde! :)

6 kommentarer:

  1. Herregud va overkligt det känns!!! Jag fattar inte heller att du ska va borta så länge!!! Jisses! Mysigt med lite kompisfika!!! kram från Johanna

    SvaraRadera
  2. buhu, hejdå bomp :( kommer räkna varenda timme som går tills vi ses! förutom när jag sover :) o när jag sover har ni som roligast hihi, kanske hoppar fallskärm eller nåt sånt spännande :) packipacki nu!! pusssssssssss

    SvaraRadera
  3. Lycka till på resan och var rädd om dej. Mormmor o Morfar

    SvaraRadera
  4. My God. Kan jag lägga in mitt veto? Nä skämt åsido. Surt som attan att du skall vara borta så länge men är glad för din skull att du gör det du vill göra just nu. Kramix Pappi

    SvaraRadera
  5. Pluttis=) ni får ha de så himla bra nu. Tack för igår=) kommer sakna er massa massa massa. PUSSSPUSSS <3

    SvaraRadera
  6. Inga vetorätter funkar, Tack, jag ska va försiktig & kommer ha jättekul o göra spännande saker:) Kommer sakna alla här hemma! Kram!

    SvaraRadera