torsdag 17 september 2009

Bye bye IKEA

Idag har jag tagit ett av de stora stegen mot resan. Slutat på jobbet!
Känns helt galet bra & gött som tusan. Arbetstiderna & arbetsuppgifterna har inte vart nåt att hänga i granen.
Men ändå så kändes det lite konstigt att stämpla ut en sista gång. Jag har åkt runt på min fina 132a (och för att inte glömma min senaste trotjänare 195an) i de där gångarna i 3 år och träffat massa goa personer som jag kommer sakna. det är garanterat dem som gör att det känns lite sorgligt trots allt.

Att jag, puckad som jag är glömde min ipod på trucken IGEN är så jävla typiskt mig. Sista dagen och jag glömmer bort min fina musikmaskin. Att man aldrig lär sig.

jaja, livet går vidare och det som väntar nu är sjukt.
Fattar det knappt men det är bara 15 dagar kvar.

WOHO!

2 kommentarer:

  1. Är den borta för all framtid eller kan du få tag i den? Tråkigt att vara utan!

    SvaraRadera
  2. Som tur var hade nån snäll själ lämnat in den + att jag ringde min chef o bad honom kolla efter den, så nu har jag den i tryggt förvar hemma igen :)

    SvaraRadera