måndag 28 september 2009

Pack-time!

Sista måndagen in Schweden.. på länge.
Det mesta är fixat & klart men nu börjar delen som jag tillomed har drömt mardrömmar om:
Packa
Min fina backpacker-väska står i hörnet på mitt rum o skrattar åt mig. Den kommer jävlas mycket med mig de närmsta månaderna, det känner jag på mig..

Vad jag ska fylla den med är det största problemet. Hur mycket av allt/vilka kläder ska bli utvalda osv osv.

Kommer glömma massa, som tur är finns det även affärer på andra sidan jorden.

Kanske ska köra den klassiska backpacker-stilen med rastaflätor, iklädd sarong.... ha ha ha

4 kommentarer:

  1. Hej Sanna!

    Va härligt, vilket äventyr ni ska ut på. Blir allt lite avis...
    Är bloggkompis med din mamma, och givetvis vill jag följa er resa. Ska bli spännande.

    Var rädda om er och lycka till!

    Mvh
    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Jo, sarong är ju fint! Har du väska för pass o pengar att hänga innanför tröjan? Annars hinner jag kanske sy ett o skicka hem till dig. =)

    SvaraRadera
  3. Ewa: Ja det ska bli riktigt kul att åka iväg. Vad roligt att du vill följa vår resa! Tack så mycket!

    Mamma: Sarongen kommer jag bara ha som strandhandduk! Är inte min grej att vira in mig i ett skynke :) Jag köpte en sån väska innan Thailand, så jag har..men tack ändå!

    SvaraRadera
  4. att ställa fram väskan är INTE att ha börjat packa så du vet ;) TTYL!!

    SvaraRadera