onsdag 14 oktober 2009

taupo day 2


Det ar jag pa de har korten. Kan knappt fatta det sjalv!
Livet leker i det har landet! Forutom att jag precis tappade systemis i golvet o sprackte filtret o att min ta har blivit infekterad o varig sa ar allt bara sa UNDERBART!
alla borde aka ivag sahar!
sitter fortfarande i taupo men idag har vi icke gjort nat mer an o dega o tvatta vara klader..
bar av till ett stalle som heter river valley imorgon o da kan man gora white water rafting o roliga grejjer!
tyvarr kanner jag mig luspank efter gardagens aventyr sa jag far se om jag ska gora de dar grejerna.. vill ju inte behova aka hem tidigare bara for det.
langtar efter min sista ikea-lon! give it to me kamprad!
hors o ses mina kara vanner in schweden!

9 kommentarer:

  1. Oj det ser väldigt häärligt ut!!! Va gött att ni har det bra!!! Fortsätt med det!!! =) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. oj det där med tån känner man ju igen ;) Kläm inte för mkt på den och har ni alsolsprit med er? Lägg på en alsolförband i sånnafall! Gött att ni har det så bra. Ta hand om er!

    SvaraRadera
  3. haha yeah kamprad, give it to her!! :D men du måste whitewaterrafta skutt! det va typ det roligaste, efter skydiven! men aah vilka härliga bilder, känslan sitter kvar länge ;) hihi. hörs snart bästa! PUSSSSSS

    SvaraRadera
  4. Väteperoxid min dotter! Väteperoxid och en "triplets lottery" så ska du se att du får råd :) Kramix Pappa

    SvaraRadera
  5. Tomten kanske kan komma med ett nytt filter! o sen säger jag som pappa o Pauline. Kläm inte på tån och använd alsolsprit eller väteperoxid.
    Kramar från mamma

    SvaraRadera
  6. ja tomten skulle garna fa komma med ett polarisationsfilter, det hade inte vart fel :D jag kottade tan som attan innan jag hann lasa era rad, blev bla men nu ar den lite battre :) har varken alsolsprit eller vateperoxid, handsprit kanske funkar haha.. white water raftingen blev installd pga hoga vattenfloden men jaklar vilket party vi hade pa det stallet! hela bussen ar galen! :) kram!

    SvaraRadera
  7. jävlar vilket äventyr du har Sanna :)
    väldigt avundsjuk ska jag tillägga..men ni verkar ha det bra ju..många kramar och lev ut dit liv nu.
    ha d hälsar Rambo

    SvaraRadera
  8. tan ar bra nu! o tack for alla kommentarer :)

    SvaraRadera